• سه شنبه ٧ آذر ١٤٠٢-١٢:٤٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٠١٠
آقامیری تذکر داد:7-196

اگر پل خاوران محل تردد مسئولین بود، تا به حال صد باره اجرا می شد/ لزوم تخصیص اعتبار تکمیل پل‌های خیابان خاوران در بودجه ۱۴۰۳

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از عدم تکمیل پل خاوران، درباره پل‌های ورودی و خروجی خیابان خاوران تذکر داد و گفت: در بودجه سال 1403 باید برای تکمیل این پل‌ها اعتبار تخصیص داده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد آقامیری در یکصد و نود و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پل های ورودی و خروجی خیابان خاوران به شکل ناقص اجرا شده است، اظهار کرد: این پل ها سالیان زیادی است که باقی مانده و منطقه ۱۵ برای اجرای کامل پل جنوبی دو ملک را تملک کرده است. یکی از املاک ۵۰۰ میلیارد تومان ارزش ریالی دارد و شاید در توان فعلی شهرداری نباشد؛ ولی بدون این ملک هم پل قابلیت اجرا را دارد و شاید حدود ۲درصد شیب پل از حد مجاز بیشتر می شود؛ ولیکن چون پل ورودی خودروها هست این شیب قابل چشم پوشی است.
وی افزود: در بودجه سال آینده باید موضوع لحاظ شود که پل جنوبی به اتمام برسد و پل شمالی را نیز شهرداری منطقه ۱۴ اجرایی کند.
آقامیری تصریح کرد: اگر این دو تا پل در منطقه دیگری از تهران بود تا الان صد باره اجرا شده بود. چون مسئولین از آنجا رفت و آمد می کردند و تذکر می دادند؛ ولی اینجا کسی رد نمی شود! گویا تنها مسئولی که از آنجا رد می شود و این وضعیت نامناسب را می بیند؛ من هستم.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: